Privatlivspolitik

Privatlivserklæring til kunder

Denne privatlivserklæring gælder behandlingen af personlige oplysninger for kunder, som gør brug af ClubDanmarks platforme og produkter, inklusive bestillingshjemmeside, app.

Hos ClubDanmark bestræber vi os på at opbygge verdens bedste økosystem, og det begynder med at beskytte alle i vores fællesskabs privatliv. Det betyder, at vi vil beskytte de personlige oplysninger for alle besøgende, som gør brug af vores Tjenester.


Hvilke personlige oplysninger behandler vi og hvorfor

Hver gang, du interagerer med ClubDanmark via vores Tjenester, indsamler og behandler vi dine personlige oplysninger. ClubDanmark behandler muligvis dine personlige oplysninger til følgende formål.

1. Behandlingsproces

Vi behandler de personlige oplysninger, du giver os, når du afgiver din bestilling. Dine personlige oplysninger er nødvendige for at udføre din bestilling, bekræfte din bestilling og tilgå din bestilling, betaling og en potentiel refusion. Det juridiske grundlag for denne behandling af personlige oplysninger er, at det er nødvendigt for fuldbyrdelsen af en kontrakt, som det er defineret i Persondataforordningen (GDPR). Vi behandler følgende oplysninger i bestillingsprocessen:

  • Navn
  • Adresseoplysninger
  • Kontaktoplysninger
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger
  • Behandlingsoplysninger

2. Kundeklubanmeldelser

ClubDanmark behandler de personlige oplysninger, du leverer, når du indsender en kundeklubanmeldelse. Det juridiske grundlag for behandlingen af personlige oplysninger, når du indsender dine anmeldelser, er samtykket leveret af dig. Du kan tilbagetrække dit samtykke ved at kontakte os via vores privatslivsformular. Vi behandler følgende personlige oplysninger, når du slår en kundeklubanmeldelse op:

  • Navn (hvis indsendt)
  • Kontaktoplysninger
  • Anmeldelse

3. Kundeservice

Når du kontakter vores kundeserviceafdeling, bruger vil de personlige oplysninger, du leverer til at besvare dit spørgsmål eller håndtere din klage. Det juridiske grundlag for denne behandling af personlige oplysninger er, at det er nødvendigt for at opfylde en kontrakt og/eller efterleve ClubDanmarks juridiske forpligtelser som defineret i Persondataforordningen. Vi behandler følgende personlige oplysninger for kundeserviceformål:

  • Navn
  • Adresseoplysninger (hvis relevant)
  • Kontaktoplysninger
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger
  • Betalingsoplysninger (hvis relevant)
  • Kommentarer (hvis relevant)

4. Kundekonti

Hvis du interagerer med vores tjenester, får du mulighed for at oprette en konto hos os. Oprettelsen af en konto er baseret på dit samtykke. Du kan tilbagetrække dit samtykke og/eller slette din konto ved at kontakte os via vores privatslivsformular. Tilbagetrækningen eller sletningen af din konto kan have negative konsekvenser for din brugeroplevelse. Følgende personlige oplysninger behandles i forbindelse med din konto:

  • Navn
  • Adresseoplysninger
  • Kontaktoplysninger

5. Loyalitetsprogrammer

ClubDanmark har adskillige Loyalitetsprogrammer til at levere dig tilbud og rabatter. Når du bruger et af vores loyalitetsprogrammer, behandler vi dine personlige oplysninger til at tilbyde dig rabatter og tilbud, som udstukket de respektive loyalitetsprogrammer. Det juridiske grundlag for denne behandling af personlige oplysninger som defineret i Persondataforordningen, er dit samtykke, medmindre dit samtykke ikke er nødvendigt i henhold til gældende lovgivning.

En af vores loyalitetsprogrammer er pointshoppen, hvor du kan gøre krav på tilbud fra vores kundeklubber. Nogle af kundeklubber kræver dine personlige oplysninger til forsendelsesformål. Behandlingen af personlige oplysninger til pointshoppen og forsendelse af din bestilling er:

  • Navn
  • Adresseoplysninger
  • Kontaktoplysninger

6. Kunderesearch

For at sikre at vores tjenester er på linje med dine præferencer og for at forbedre vores tjenester og platforme, kan ClubDanmark muligvis henvende sig til dig for at udføre kunderesearch såsom, men ikke begrænset til, spørgeundersøgelser. Vi sender kun denne form for kommunikation med dit forudgående samtykke, medmindre det ikke er nødvendigt i henhold til gældende lovgivning. Deltagelse i kundetilfredshedsundersøgelser er fuldstændigt frivilligt. Hvis du ikke ønsker at modtage disse undersøgelser, kan du framelde dig dem i selve meddelelserne. ClubDanmark kan muligvis behandle følgende oplysninger af researchformål:

  • Navn
  • Kontaktoplysninger
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger
  • Researchinput

7. Markedsføring

Vi behandler også dine personlige oplysninger for at kunne sende dine (personaliserede) markedsføringsbeskeder og meddelelser). Sådanne beskeder omfatter seneste nyheder, rabatter og opdateringer om nye kundeklubber (pr. E-mail eller push-meddelelser), uanset formatet vi bruger til at dele disse typer beskeder (inklusive e-mail eller push-beskeder). Det juridiske grundlag for behandling af personlige oplysninger som defineret i Persondataforordningen, er dit samtykke leveret under bestillingsprocessen medmindre dit samtykke ikke er nødvendigt i henhold til gældende lovgivning. Når du ønsker at ændre dine præferencer angående modtagelse af sådanne beskeder og meddelelser, kan du afmelde dig ved at bruge afmeldningslinket i beskeden i dine kontoindstillinger eller via vores privatlivsformular. Vi behandler følgende personlige oplysninger til markedsføringsformål:

  • Navn
  • Adresseoplysninger
  • Kontaktoplysninger
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger
  • Anmeldelse(r) (valgfrit)
  • Kampagneoplysninger (valgfrit)
  • Enheds-id
  • Cookie- og teknologioplysninger

8. Cookies

ClubDanmark bruger cookies eller lignende teknologier til funktionelle, analytiske og markedsføringsformål. Oplysninger behandlet til cookie-formål alt efter formål (funktionel, analytisk eller markedsføring) o afhængigt af de præferencer, du har angivet.

Læs vores Cookieerklæring for yderligere oplysninger om vores brug af cookies og for at indstille dine præferencer.

 

9. Forhindring af bedrageri

Vi behandler også personlige oplysninger for at forhindre bedrageri og andre former for misbrug på og via vores tjenester. Det juridiske grundlag for denne behandlingsaktivitet, som er nødvendigt for at tilstræbe en af ClubDanmark legitime interesser (bedrageriforebyggelse) som defineret i Persondataforordningen. Personlige oplysninger behandlet til bedrageriforhindringsformål er:

  • Navn
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger
  • Behandlingsoplysninger

10. Analyse

ClubDanmark bruger dine personlige oplysninger for at kunne leve op til vores indberetningsforpligtelser over for annoncører og for at kunne forbedre vores hjemmeside og vores produkt- og tjenesteudvalg. Det juridiske grundlag for denne behandlingsaktivitet er, at det er nødvendigt for at imødekomme ClubDanmarks retmæssige interesser (analyse og indberetning) som defineret i Persondataforordningen. Vi vil altid sikre, at disse indberetninger ikke indeholder nogen personlige oplysninger, så disse oplysninger ikke kan spores tilbage til dig.

11. Kampagner

ClubDanmark kan lancere specifikke kampagner eller indhold i forbindelse med sine Tjenester. Hvis du ønsker at deltage i en ClubDanmark kampagne, vil ClubDanmark altid bede om din tilladelse til at behandle dine personlige oplysninger. Det juridiske grundlag for denne behandlingsaktivitet er dit samtykke. Du kan altid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os via de kontaktoplysninger, du har angivet til dig i kampagnen eller ved at bruge vores privatlivsformular.

ClubDanmark behandler følgende personlige oplysninger til kampagneformål:

  • Navn
  • Kontaktoplysninger
  • Bestillings- og transaktionsoplysninger (valgfrit)
  • Kampagneoplysninger (valgfrit)

 

Yderligere formål

Vi bruger kun dine personlige oplysninger til formål beskrevet ovenfor. Hvis vi ønsker at bruge disse oplysninger til en andet formål, vil vi tage passende foranstaltninger til at informere dig i overensstemmelse med vigtigheden af de ændringer, vi foretager. Hvor det er påkrævet af gælde databeskyttelseslovgivning, vil vi indhente dit samtykke.

Alder

Vores platforme er hverken beregnet til personer under 16 år, og vi har heller ikke til hensigt at indsamle personoplysninger om besøgende på vores platforme, der er under 16 år. Vi er imidlertid ikke i stand til at bekræfte besøgendes alder. Vi anbefaler derfor forældre at overvåge deres børns onlineaktiviteter for at forhindre deres personlige oplysninger i at blive indsamlet uden forældres samtykke. Hvis du føler, at vi har indsamlet personlige oplysninger for en mindreårig uden samtykke, så kontakt os via vores privatlivsformular, Vi vil herefter gå videre med at slette disse oplysninger.

Automatiseret beslutningstagning- og profilering

I udførelsen af kontrakten med dig og for at forbedre vores platform bruger ClubDanmark automatiseret beslutningstagning og profilering. For eksempel bruger ClubDanmark dine adresseoplysninger og/eller placeringsoplysninger til at vælge tilgængelige kundeklubber i dit lokale område. Vi bruger også denne automatiserede beslutningstagning i overensstemmelse med vores juridiske forpligtelser til at forhindre hvidvaskning af penge, terrorfinansiering og andre lovovertrædelser.

Når en sådan automatiseret beslutningstagning og/eller profilering fører til en negativ beslutning om dig, og du ikke er enig i den, kan du kontakte os via vore privatlivsformular. Vi vil herefter gå i gang med at revurdere situationen.

Hvor længe opbevarer vi dine personlige oplysninger

Vi opbevarer kun dine personoplysninger, så længe det er nødvendigt for at opfylde de formål, vi indsamlede dem til, herunder med henblik på at opfylde eventuelle lov-, skatte-, regnskabs- eller rapporteringsmæssige krav. For at afgøre den passende opbevaringsperiode for personlige oplysninger, tager vi mængden, arten og følsomheden af de personlige oplysninger i betragtning, den potentielle risiko for skade fra uautoriseret brug eller afsløring af dine personlige oplysninger, de formål vi kan behandle din personlige oplysninger til og om vi kan opnå disse formål via andre metoder og de gældende juridiske krav.

I nogle tilfælde anonymiserer vi muligvis dine personlige oplysninger så de ikke længere kan forbindes med dig, og i de tilfælde bruger vi muligvis disse oplysninger uden at give dig yderligere besked.

Hvis du har spørgsmål til den måde, hvorpå vi opbevarer dine personlige oplysninger, kan du kontakte os via vores privatlivsformular 

Del med Kundeklubber

Hvis du bestiller igennem vores tjenester, vil Club Danmark dele dine personoplysninger (ordre, navn, adresse, telefonnummer og kontaktoplysninger) med den kundeklub, du valgte, således at kundeklubben kan levere din ordre og, hvor det er nødvendigt, tjenester, f.eks. for at løse din klage. Du er direkte kunde hos kundeklubben, og kundeklubben bærer derfor sit eget ansvar og forpligtelser for behandlingen af dine personoplysninger. For spørgsmål om hvordan kundeklubben håndterer dine data, er det bedst at kontakte kundeklubben direkte.

Deling med andre (som ikke er kundeklubber)

ClubDanmark samarbejder muligvis med andre virksomheder inden for ClubDanmark  og andre tredjeparter for at udføre behandlingen beskrevet ovenfor og/eller for at overholde juridiske forpligtelser.

Disse virksomheder og tredjeparter vil behandle dine personlige oplysninger på vegne af os (som databehandlere) eller som autonome datacontrollere og har adgang til dine personlige oplysninger til formål beskrevet i denne privatlivserklæring. Vi kræver, at gruppevirksomheder og tredjeparter beskytter dine personlige oplysninger i overensstemmelse med standarder angivet i denne privatlivserklæring, og vi træffer passende foranstaltninger i medfør af de gældende databeskyttelseslove for at garantere samme beskyttelsesniveau og fortrolighed.

Vi kan også dele dine oplysninger med andre tredjeparts-datacontrollere, hvor det er passende eller påkrævet af gældende lovgivning eller regler (inklusive en retskendelse) eller hvor vi mener, at afsløring er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser for at udøvelse, bevise eller forsvare juridiske rettigheder eller for at beskytte en persons vitale rettigheder. Sådanne tredjeparter indeholder muligvis også retshåndhævelsesmyndigheder.

Vi afslører muligvis også dine oplysninger over for enhver virksomhed eller potentielle køber af alle eller substantielt alle vores aktiver i forbindelse med et salg eller en overførsel af disse aktiver.

Dine personlige oplysninger kan blive delt med følgende parter:

  • ClubDanmark søsterselskaber, datterselskaber og Danish Clubs
  • Softwareleverandører
  • Implementeringspartnere
  • Betalings- og korttjenesteudbydere
  • Kundetilfredshedsundersøgelses-virksomheder
  • Kundeklubber (se afsnit 5)
  • Professionelle rådgivere
  • Retshåndhævelses-, regulatoriske instanser og/eller andre myndighedsagenturer
  • Potentielle købere
  • Enhver anden tredjepartsleverandør, som du har givet dit samtykke til at afsløre over for

Tredjeparts-hjemmesider

Vores platforme kan indeholde links til tredjeparts-hjemmesider. Når du tilgår sådanne tredjepartshjemmesider, skal du huske på, at hver af disse hjemmesider har deres egne privatlivserklæringer. Selvom ClubDanmark gør meget ud af at vælge hjemmesider at linke til, kan vi ikke tage ansvar for den måde, hvorpå de behandler dine personlige oplysninger.

Hvor dine oplysninger bliver sendt hen

Vi overfører ikke dine personlige oplysninger uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS

Personlige oplysningsrettigheder, spørgsmål og klager

Vi informerer dig om, at med hensyn til de personlige oplysninger, kan du udøve rettighederne leveret af de gældende databeskyttelseslove, som omfatter: Retten til at anmode om adgang til, udbedring af eller sletning af personlige oplysninger eller begrænsning af behandling og til at protestere mod behandling, retten til dataportabilitet, til at trække dit samtykke tilbage til enhver tid (uden præjudice til retmæssigheden af behandlingen af samtykket givet inden tilbagetrækningen) såvel som til at indgive en klage til en overvågningsmyndighed.

For at anvende dine rettigheder, kontakte os via vores privatlivsformular. 

.

Hvis du har andre spørgsmål eller klager over behandlingen af dine personoplysninger, vil vi med glæde tale med dig. Vi vil også gerne høre fra dig, hvis du har tips eller forslag til, hvordan vi kan forbedre vores privatlivspolitik.

Sikkerhed

ClubDanmark tager beskyttelse af personoplysninger meget alvorligt, og vi træffer derfor passende foranstaltninger for at beskytte dine personoplysninger mod misbrug, tab, uautoriseret adgang, uønsket videregivelse og uautoriseret ændring. Hvis du følger, at dine personlige oplysninger ikke er tilstrækkeligt beskyttede, eller der er indikationer på misbrug, kontakte os via vores privatlivsformular. 

Databeskyttelsesmyndighed

Udover muligheden for at indgive en klage til os, har du ret til at indgive en klage til den relevante tilsynsmyndighed for beskyttelse af personoplysninger. For at gøre det skal du kontakte den overvågende myndighed direkte.

Sådan kontakter du os

Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende denne fortrolighedserklæring og/eller vores fortrolighedspraksis, bedes du kontakte vores databeskyttelsesrådgiver: via vores privatlivsformular eller ved at kontakte vores Databeskyttelsesrådgiver på privacy@clubdanmark.dk 

Opdateringer til denne privatlivserklæring

Vi opdaterer muligvis denne privatlivserklæring fra tid til anden som svar på ændringer i juridiske, tekniske eller forretningsmæssige udviklinger. Når vi opdaterer vores privatlivserklæring, vil vi træffe passende foranstaltninger til at informere dig i overensstemmelse med vigtigheden af de ændringer, vi foretager. Der, hvor det er påkrævet af gældende databeskyttelseslovgivning, vil vi indhente dit samtykke til alle vigtige ændringer foretaget til denne privatlivserklæring.

Vi opfordrer til, at du regelmæssigt gennemgår denne erklæring for de seneste oplysninger om vores privatlivspraksisser.

Denne privatlivserklæring kan blive opdateret og blev sidst opdateret den 01.07.2023

Generelle vilkår & betingelser for privatkunder 

Disse ‘Generelle vilkår & betingelser for kunder’ gælder for bestilling eller køb af tjenester, produkter eller ydelser fra ClubDanmark.dk til deres kunder. Disse vilkår er ikke gældende for virksomheds partnere som er underlagt vilkårene i ClubDanmark´s partnertaftale. 

Brug af personoplysninger afgivet til Club Danmark.dk via Platformen sker i henhold til vores Privatlivspolitik og Cookie erklæring. 

  1. Definitioner


 
Tilbud: Det udvalg af produkter og tjenester, der generelt tilbydes af kundeklubben, og som kan bestilles af kunden via platformen. 

Ordre: En bindende ordre, som kunden afgiver hos kundeklubben via platformen, hvad angår det tilbud, som kunden har valgt. 

Kunde: En forbruger eller juridisk enhed, der afgiver en ordre via platformen.
 

Forbruger: En kunde, der er en fysisk person på mindst 18 år og juridisk i stand til at indgå bindende kontrakter, der indgår en lovlig transaktion.


Aftale: En aftale mellem kunden og kundeklubben vedrørende en ordre samt levering eller afhentning af ordren. 

Platform: Den hjemmeside, apps, værktøjer og andet udstyr fra ClubDanmark samt samarbejdspartnere, hvorfra Tjenesten tilbydes. 

Kundeklub: En virksomhed, der sælger ydelser, vare, mad, drikkevarer, overnatning eller oplevelser samt relaterede artikler, og bruger platformen til etablering og betaling af aftalerne. 

Partneroplysninger: Informationer om kundeklubber herunder firma- og kontaktoplysninger, generel information, sortiment priser for hvert enkelt produkt (inkl. moms), firmalogo, grafik, leveringsområde (inkl. postnumre), leveringsomkostninger og minimumsbestilling. 

Tjeneste: De kommercielle tjenester og/eller aktiviteter, som ClubDanmark tilbyder kunderne, herunder offentliggørelse af tilbuddet, formidling af indgåelsen af aftaler og videresendelse af ordrer til den relevante kundeklub. 

Loyalitetsprogram: Et loyalitetsprogram, hvor kunder kan indsamle forskellige former for rabat eller mulighed for at optjene rabat fra deltagende kundeklubber se "Særlige vilkår for loyalitetsprogram". 

2. Selskabsoplysninger for ClubDanmark
 
ClubDanmark driver virksomhed under navnet ‘’ClubDanmark" i Danmark: 

Hovedkontorets adresse: Haraldsvej 60,1 – 8960 Randers Sø -info@clubdanmark.dk - +45 70 60 40 79

3. Gyldighed 

  1. Disse ‘Generelle vilkår & betingelser for kunder’ gælder alene for Tjenesten. ClubDanmark er ikke ansvarlig for tilbud. Tilbuddet kan eventuelt være omfattet af kundeklubbens generelle vilkår og betingelser. 
  2. Ved at afgive en ordre indgår kunden en direkte aftale med kundeklubben for køb og evt. levering af den ordre, som kunden har valgt. ClubDanmarks rolle er alene at formidle aftalen mellem kunden og Medlemsklubben

4. Tilbuddet 

  1. ClubDanmark offentliggør tilbuddet på platformen på vegne af kundeklubberne i overensstemmelse med oplysningerne leveret af medlemsklubberne. ClubDanmark påtager sig intet ansvar for indholdet af tilbuddet eller oplysningerne om medlemsklubber på platformen, og tager heller ikke ansvar for at kundeklubbernes oplysningerne er komplette eller nøjagtige. ClubDanmark kan til enhver tid, uden varsel, ændre materialet, eller funktionaliteten af, platformen. 
  2. Kundeklubben anvender måske ingredienser og tilsætningsstoffer i mad og drikkevare, der kan medføre allergi og overfølsomhed. ClubDanmark videregiver altid de oplysninger om mad og drikkevare til kunden, som modtages af kundeklubberne. I nogle tilfælde kan de viste oplysninger dog være mangelfulde, autogenerede og/eller endnu ikke validerede af kundeklubben som værende korrekte. Hvis en kunde er allergisk eller overfølsom over for bestemte fødevarer, er det kundens eget ansvar at anmode kundeservice eller kundeklubben om oplysninger om eventuelle allergener og sikre, at kunden kan tåle maden, inden kunden afgiver en ordre. Kunden accepterer, at ClubDanmark stoler på, at kundeklubbernes oplysninger om ingredienser og tilsætningsstoffer er korrekte, og at ClubDanmark således ikke påtager sig noget ansvar i den henseende. 
  3. ClubDanmark præsenterer alle kundekluboplysninger på en sådan måde, at det er klart for kunden, hvilke rettigheder og forpligtelser kunden har efter at have accepteret tilbuddet. 

5. Aftalen 

1. Aftalen gælder fra det tidspunkt, hvor kunden gennemfører ordren ved at klikke på "Køb nu", "Bestil" eller lignende i forbindelse med afgivelsen af en ordre via platformen. Herefter er ordren bindende, og kunden har ikke krav på refusion, medmindre kundeklubben accepterer en annullering af ordren i henhold til pkt. ?? nedenfor, eller kundeklubben selv annullerer ordren. 

  1. Når ClubDanmark modtager en bestilling/Køb, sendes der automatisk en ordrebekræftelse til kunden. 
  2. Kunden accepterer, at kundeklubben kun kan opfylde aftalen, hvis kunden afgiver korrekte og fuldstændige kontakt- og adresseoplysninger ved placering af ordren. Kunden skal straks give ClubDanmark og kundeklubben besked om eventuelle fejl i de angivet kontakt-, adresse- og betalingsoplysninger. 
  3. Efter afgivelse af ordren skal kunden være tilgængelig pr. telefon eller e-mail (som oplyst ved afgivelse af ordren) for både kundeklubben og ClubDanmark af hensyn til oplysninger om ordrestatus. 
  4. Hvis kunden ønsker ordren leveret, skal kunden være hjemme på den oplyste leveringsadresse til at tage imod ordren. Hvis kunden ikke er til stede på leveringsadressen når ordren leveres af kundeklubben, vil kundeklubben gøre en rimelig indsats for at kontakte kunden for at afgøre, hvor ordren skal efterlades Hvis kundeklubben ikke er i stand til at komme i kontakt med kunden, kan kundeklubben efterlade ordren et rimeligt sted ude foran, tæt på leveringsadressen. ClubDanmark er ikke ansvarlig for ordren (herunder kvaliteten eller sikkerheden af ordrens indhold når kunden finder den) efter levering af ordren. 
  5. Såfremt kunden vælger at afhente ordren selv, skal afhentning ske på det valgte tidspunkt på kundeklubbens udleveringssted som oplyst i den elektroniske ordrebekræftelse, pr. SMS eller på ClubDanmarks hjemmeside. 
  6. Levering- og afhentningstid oplyses af kundeklubberne og er kun estimater. Hverken ClubDanmark eller kundeklubberne garanterer, at ordren vil blive leveret eller være klar til afhentning på det estimeret tidspunkt. 
  7. Ved levering eller afhentning af ordren kan kundeklubberne bede om at se ID, hvis ordren indeholder alkoholholdige produkter eller andre produkter med en aldersgrænse. Hvis kunden ikke kan identificere sig tilstrækkeligt eller ikke opfylder kravene om minimumsalder, skal kundeklubben nægte at udlevere de relevante produkter til kunden. I dette tilfælde kan kunden opkræve annullerings omkostninger. 
  8. ClubDanmark har ikke part i aftalen og påtager sig intet ansvar i relation til indgåelsen heraf. Således påtager ClubDanmark sig intet ansvar for, om ordren er af tilfredsstillende kvalitet, eller om den egner sig til det af kunden tiltænkte formål. 

6. Ophævelse af aftalen og annullering af ordren 

  1. Kunden kan ikke annullerer ordren hos ClubDanmark. Kunden kan alene annullere en ordre hos kundeklubben hvis kundeklubben udtrykkeligt har oplyst, at dette er muligt. 
  2. kundeklubberne har ret til at annullere ordren, hvis f.eks. tilbuddet ikke længere er gældende, hvis det oplyste telefonnummer eller de øvrige kontaktoplysninger er forkerte/forældede eller i tilfælde af force majeure. ClubDanmark opfordrer kundeklubberne til at gennemføre alle ordrer, og til at straks at informere om en eventuel annullation. ClubDanmark ikke garantere, at kundeklubberne gør dette, og påtager sig intet ansvar herfor. 
  3. Såfremt kunden afgiver en falsk ordre (f.eks. ved at afgive forkerte kontaktoplysninger, ved at undlade at betale, ved ikke at være til stede ved udbringning eller ved ikke af afhente ordren) eller i øvrigt ikke overholder sine forpligtelser i henhold til aftalen, kan ClubDanmark nægte kunden adgang til fremover at kunne afgive ordrer via platformen. 
  4. ClubDanmark kan nægte at acceptere ordrer samt annullere aftaler på vegne af kundeklubberne, hvis der er begrundet tvivl om pålideligheden eller rigtigheden af ordren eller kontaktoplysningerne. Såfremt kunden afgiver ordrer, der fremstår som falske eller svigagtige, kan ClubDanmark anmelde dette til politiet. 

7. Fortrydelsesret 

En kunde, som samtidig er forbruger, kan ikke tilbagekalde en ordre over for kundeklubben, for så vidt angår levering af varer 

  1. (i)  som ikke er præfabrikerede, men hvor kunden selv har valgt og sammensat produktet, eller hvor produktet er specifikt tilpasset kundens personlige behov, 
  2. (ii)  som hurtigt fordærves, eller hvor udløbsdatoen hurtigt overskrides, 

 

8. Betaling 

  1. Alle priser i tilbuddet er angivet inkl. moms. Såfremt der opkræves betaling for levering, er beløbet anført særskilt inkl. moms. Der opkræves ikke betaling for levering, hvis kunden selv afhenter ordren. 
  2. Kunden er forpligtet til at betale kundeklubben for ordren på det tidspunkt, hvor aftalen indgås
     i henhold til pkt. 5.1 ovenfor. Kunden kan opfylde sin betalingsforpligtelse ved at benytte en online-betalingsmetode via Platformen, eller ved at betale kundeklubben ved døren eller på udleveringsstedet. Kunden oplyses om de mulige online-betalingsmetoder ved afgivelse af ordren. 
  3. Kunden kan kun få (delvist) refunderet en online-betaling i henhold til pkt. ?? ovenfor, hvis ordren ikke kan leveres (fuldt ud). Det refunderede beløb overføres til samme konto, som er anvendt i forbindelse med betalingen. Det kan tage op til 14 arbejdsdage at tilbageføre beløbet, afhængig af hvilken betalingsmetode kunden har benyttet. 
  4. Kundeklubberne modtager selv beløbet direkte fra kunden og betalingen går derfor IKKE igennem ClubDanmark
  5. Kunden kan anvende et gyldig gavekort eller rabatkode udstedt af Club Danmark eller kundeklubberne til at opnå rabat på ordrer afgivet via platformen. Gavekort og rabatkoder kan kun indløses ved online betaling eller fysisk ved udleveringsstedet. Muligheden for at benytte et gavekort eller en rabatkode vil fremgå, når der vælges betalingsmetode. Hvis den af kunden indtastede gave/rabatkode eller -nummer er gyldig, krediteres værdien straks og fratrækkes det samlede ordrebeløb inden betaling. 
  6. Såfremt kunden har valgt at deltage i Stempelkort-programmet i henhold til de "Særlige vilkår for Stempelkort programmet", kan kunden indløse den opsparede værdi som beskrevet i pkt. ?? ovenfor. 

9. Kundens brug af platformen 

1. Betingelser for tilladt brug: Kunden har ret til at bruge platformen, og downloade samt udskrive uddrag derfra til din egen personlige ikke-kommercielle brug på følgende basis: 

1.1. Kunden må ikke misbruge platformen (herunder hacking eller \"scraping\"). 

1.2. Medmindre andet er angivet, er copyright og andre intellektuelle ejendomsrettigheder på platformen og i materiale, der er offentliggjort på den (inklusive uden begrænsning fotografier og grafiske billeder) ejet af ClubDanmark eller dets licensgivere. Disse værker er beskyttet af love og traktater om ophavsret overalt i verden, og alle rettigheder er forbeholdt. Med henblik på disse generelle vilkår og betingelser for kunder er enhver brug af udtræk fra platformen jvf. punkt 9.1 forbudt. 

1.3. Kunden må ikke modificere digitale eller fysiske genparter af materiale, som kunden udskriver i henhold til pkt. 9.1, og kunden må ikke bruge billeder, fotografier eller andre grafiske, video- eller lydsekvenser adskilt fra ledsagende tekst. 

1.4. Kunden skal sikre sig, at ClubDanmarks status som ophavsmand til materialet på Platformen til enhver tid anerkendes. 

1.5. Kunden må ikke uden forudgående tilladelse fra Club Danmark bruge Platformen, eller materiale fra denne, til kommercielle formål. 

  1. Begrænsning af brug: Bortset fra som angivet i artikel 9.1 ovenfor må platformen ikke uden forudgående tilladelse fra ClubDanmark bruges, reproduceres eller lagres, på nogen anden webside eller inkluderes i noget offentligt eller privat elektronisk søgesystem eller -tjeneste. 
  2. Forbehold om rettigheder: Alle rettigheder, der ikke udtrykkeligt er tildelt i disse vilkår og betingelser for kunder, er forbeholdt. 

10. Klager 

  1. Eventuelle klager fra kunden i relation til tilbuddet eller aftalens opfyldelse skal stiles og indgives til kundeklubben. Det er alene kundeklubben, der er ansvarlig for tilbuddet og aftalens opfyldelse. ClubDanmark har alene en rolle som formidler. 
  2. Ønsker kunden at klage over tjenesten, skal klagen indgives ved brug af kontaktformularen eller pr. mail eller brev til ClubDanmarks kundeservice på den i pkt. 2 ovenfor anførte adresse. 
  3. ClubDanmark skal hurtigst muligt, og senest 1 uge fra modtagelse af klagen, bekræfte modtagelsen. Club Danmark bestræber sig på at behandle klager hurtigst muligt, og senest inden for to uger. 
  4. Klager i henhold til pkt. 1 og 2 i denne bestemmelses skal af kunden indgives straks efter, at kunden har konstateret det forhold, der klages over. Klagen, som skal indeholde en klar og fyldestgørende beskrivelse, skal indgives til den relevante restaurant (pkt. 1) eller til ClubDanmark (pkt. 2). 
  5. EU-Kommissionen har en Online Dispute Resolution (ODR)-platform. Denne kan findes på http://ec.europa.eu/odr. 

11. Ansvarsforsikring 

1. ClubDanmark tegner en ansvarsforsikring hos: 

Gennem følgende forsikringsselskab: Alm. brand

Ansvarsforsikringen er gældende i Danmark 

12. Nyhedsbrev 

1. Ved afgivelse af en ordre kan kunden tilmelde sig vores nyhedsbrev. Kunden kan til enhver tid afmelde sig nyhedsbrevet igen ved at skrive til kundeservice på adressen nævnt i pkt. 2. 

13. Inspektion og korrektion af lagrede personoplysninger 

1. ClubDanmark behandler kundens personoplysninger. Behandlingen af disse personoplysninger sker i henhold til vores Privatlivspolitik

14. ClubDanmarks ansvar 

  1. ClubDanmark påtager sig intet ansvar over for tilgængeligheden af platformen, tilbuddet, korrektheden og fuldstændigheden af kundeklubberne oplysninger eller gennemførelsen af aftalen. Kunden anerkender og accepterer, at overførsel af oplysninger via internettet ikke er 100% sikker. ClubDanmark garanterer ikke sikkerheden for dine data, der overføres til platformen; enhver transmission sker på kundens ansvar. 
  2. ClubDanmark er i øvrigt ansvarlig overfor kunden som følger: 

a. Intet i disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ udelukker eller begrænser ClubDanamark for død eller personskade, svig eller svigagtig vildledning, forsæt eller andet ansvar, som ikke kan fraskrives eller begrænses i henhold til lovgivningen. 

b. Med forbehold af pkt. 13.1 er ClubDanmark under ingen omstændigheder ansvarlig overfor kunden for (i) indirekte tab eller følgetab, (ii) tab af fortjeneste, salg, omsætning eller indtægter, (iii) tab af eller skade på data, oplysninger eller software, (iv) tab af forretningsmuligheder, (v) tab af forventede besparelser eller (vi) tab af goodwill. 

3. Med forbehold for pkt. 13.1 og 13.2 ClubDanmark ansvarlig for kundens øvrige tab, der opstår under, eller i forbindelse med, kundens brug af platformen, som ikke overstiger størrelsen af ordren, som tabet opstod med. 

15. Øvrige bestemmelser 

  1. Disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ er underlagt dansk ret, idet FN's konvention om aftaler om internationale køb (CISG) ikke finder anvendelse. Eventuelle søgsmål parterne imellem som følge af eller i forbindelse med disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ skal afgøres af den danske domstol som eksklusivt værneting under iagttagelse af eventuelle ufravigelige bestemmelser om eksklusivt værneting. 
  2. Såfremt en bestemmelse i disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ findes at være ugyldig eller uden retskraft, påvirker dette ikke gyldigheden eller retskraften af de øvrige bestemmelser i relation til tjenesterne eller indgåelsen af en aftale, der således forbliver gyldige i videst mulige omfang i henhold til lovgivningen. 

 

 

14. ClubDanmarks ansvar 

  1. ClubDanmark påtager sig intet ansvar over for tilgængeligheden af platformen, tilbuddet, korrektheden og fuldstændigheden af kundeklubberne oplysninger eller gennemførelsen af aftalen. Kunden anerkender og accepterer, at overførsel af oplysninger via internettet ikke er 100% sikker. ClubDanmark garanterer ikke sikkerheden for dine data, der overføres til platformen; enhver transmission sker på kundens ansvar. 
  2. ClubDanmark er i øvrigt ansvarlig overfor kunden som følger: 

a. Intet i disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ udelukker eller begrænser ClubDanamark for død eller personskade, svig eller svigagtig vildledning, forsæt eller andet ansvar, som ikke kan fraskrives eller begrænses i henhold til lovgivningen. 

b. Med forbehold af pkt. 13.1 er ClubDanmark under ingen omstændigheder ansvarlig overfor kunden for (i) indirekte tab eller følgetab, (ii) tab af fortjeneste, salg, omsætning eller indtægter, (iii) tab af eller skade på data, oplysninger eller software, (iv) tab af forretningsmuligheder, (v) tab af forventede besparelser eller (vi) tab af goodwill. 

3. Med forbehold for pkt. 13.1 og 13.2 ClubDanmark ansvarlig for kundens øvrige tab, der opstår under, eller i forbindelse med, kundens brug af platformen, som ikke overstiger størrelsen af ordren, som tabet opstod med. 

15. Øvrige bestemmelser 

  1. Disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ er underlagt dansk ret, idet FN's konvention om aftaler om internationale køb (CISG) ikke finder anvendelse. Eventuelle søgsmål parterne imellem som følge af eller i forbindelse med disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ skal afgøres af den danske domstol som eksklusivt værneting under iagttagelse af eventuelle ufravigelige bestemmelser om eksklusivt værneting. 
  2. Såfremt en bestemmelse i disse ‘Generelle vilkår og betingelser for kunder’ findes at være ugyldig eller uden retskraft, påvirker dette ikke gyldigheden eller retskraften af de øvrige bestemmelser i relation til tjenesterne eller indgåelsen af en aftale, der således forbliver gyldige i videst mulige omfang i henhold til lovgivningen. 

 

 

Handelsbetingelser for salg af Gavekort 

Dato: 01.07.2023

 

1. Generelt

Ved at købe, bruge eller indløse et gavekort til ClubDanmark accepterer du følgende handelsbetingelser:

2. Køb af Gavekort

2.1 Køb: Gavekort til ClubDanmark kan købes gennem www.clubdanmark.dk eller igennem vores app: ClubDanmark 

2.2 Betalingsmetoder: Vi accepterer betalinger for gavekort via Dankort/Visa, MasterCard og MobilePay 

3. Gavekortværdi og Gyldighed

3.1 Værdi: Gavekortets værdi starter på 100kr. og maksimalt 10.000kr. i danske kr.

3.2 Gyldighed: Gavekortet er gyldigt i 36 mdr. fra købsdatoen.

4. Indløsning af Gavekort

4.1 Indløsning: Gavekortet kan indløses igennem www.clubdanmark.dk, eller igennem vores app 

4.2 Restværdi: Hvis beløbet på gavekortet ikke dækker den fulde pris for en tjeneste eller et produkt, kan restværdien betales via Dankort/Visa, MasterCard og MobilePay

5. Fortrolighed og Dataindsamling

5.1 ClubDanmark indsamler og behandler brugerdata i overensstemmelse med vores fortrolighedspolitik. Ved at købe og indløse gavekort accepterer du vores fortrolighedspolitik.

6. Refusion og Returnering

6.1 Refusion: Gavekort køb kan normalt ikke refunderes eller returneres. Kontakt vores kundeservice for yderligere oplysninger.

7. Ændringer i Betingelserne

7.1 ClubDanmark forbeholder sig ret til at ændre disse handelsbetingelser for salg af gavekort uden forudgående varsel. Det er dit ansvar at regelmæssigt tjekke betingelserne for opdateringer.

8. Kontakt

8.1 Hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende salg af gavekort, bedes du kontakte os på gavekort@clubDanmark.dk

Ved at købe eller indløse et gavekort til ClubDanmark accepterer du disse handelsbetingelser.